Kraft kommer när du minst anar det


Nu känner man att skolan verkligen börjat... Läxorna börjar skrivas in i kalendern on daily basis! Men det är skönt att vara tillbaka :D När man väl tänker efter så vill man inte bara sitta rastlös hemma i hur många veckor som helst. Det är skönt att ha någon daglig rutin. Är det bara jag som känner så? Eller är jag bara en konstig prick som tänker bakvänt?
På tal om tråkigt... Igår halkade mamma min påväg till affären. Fram till imorse trodde vi det bara var en hemsk stukning, men när hon och pappa var inne på sjukhuset såhär i morgon timmarna röntgade de foten och kom fram till att den var bruten! Så nu kommer mamma sitta hemma i 6 veckor med gips. I feel a bit sorry for her, men nu ska jag bombadera henne med böcker, för nu funkar inte ursäkten "Jag har inte tid att läsa" längre.
Nu ska jag sätta mig och läsa (ut) Dear John, och i sånna fall kommer en recension av den ut imorgon kväll!
Puss på er, ciao

Idag körde jag förövrigt på en mer rak bena och stora örhängen!

victoria

riktigt snyggt! du passar i stora örhängen ;)<3


2011-01-19 kl 12:57:59

Kommentera här: