Jag är exakt den jag vill vara


Av någon anledning fick jag Demi Lovatos "This is me" på hjärnan för några minuter sedan - har inte lyssnat på den på eeeeeevigheter XD
Inspelningen igår gick sådär, gitarren distade sjuuukt mkt, så skulle spela in en gång till, men det blev aldrig bra D: Så det slutade med att jag (desperat som jag var, utan ork att spela gitarr) spelade in en karaoke version av låten från youtube :P Jag är liiite lat, men det bryr jag mig inte om! Sen blev jag jätte nöjd med det som jag sjöng, i alla fall till mamma gav mig välbehövlig kritik, så det blir att sjunga om. Men inte idag, mina luftvägar är lite... vad ska man säga... igentäppta? Ah, förkylning heter det!
Nu ska jag för första gången på ett tag (vill jag påstå, i alla fall) läsa på dagen! Boken jag läser just nu är Sheila O'Flanagan's "Syskonkärlek"
Fast nu fick jag nästan lust att göra om min sidmeny på bloggen, så får se vad som händer! Haha
Ciao



Kommentera här: