Det finns en större plan för mig än jag kan se


Oaktiviteten tar över mig...

Kommer nu ihåg att jag hade något att skriva om, men kommer inte ihåg vad det var XD Eller jo *tänker efter*

Tänk dig detta: Du har precis gått från skolan, till bibblan, till kicks och sedan till busshålplatsen. Det är kallt ute. Du är jätte trött. Bussen kommer, men vägrar släppa på folk. Bussen åker fram efter att bussen framför försvunnit och då får man komma in i bussen. Bussen är inte en dubbelbuss. Du får på en gång en person bredvid dig. Gången i bussen blir full. Bussen står kvar på hållplatsen i tio minuter. När bussen väl åkt masar den sig fram. efter tre hållplatser har det gått drygt 5 minuter. Ett barn börjar snyfta. Fortsätter sedan med att gråta. Det låter. Huvudet dunkar. Du blir irriterad.

Där har ni min bussresa hem gott folk ;)

GODNATT!


jonathan

Wow inte lite vacker!


2011-01-26 kl 01:00:35
MissAcidburn@soclog

xD jag gillar färgerna här.



Skickad via soclog.se


2011-01-26 kl 01:08:10
http://MissAcidburn.soclog.se

JohnAnderssonW

SV : Snabb fråga - hur fixar du så att man får en bild över hela bakgrunden?



background: #202020 url(Valfri URL till bild);background-attachment:fixed;



Så har jag då i min stilmall


2011-01-26 kl 08:33:08
http://johnanderssonw.blogg.se/


Kommentera här: