Var en inspiration för andra


Godkväll!
Har precis sett klart Ice Age 3, och kors vad de filmerna är bra hahah! Alldeles underbara. Ska nog ta och se ettan i helgen xD
Imorgon är det fredag - veckorna går så fort att det är läskigt. Snart är det jullov :D Anyway, efter skolan imorgon blir det fika med finaste tjejerna och sen försvinner jag ifrån internet en dag xD Åker hem till mormor min och sover över där, vet inte hur länge jag stannar på lördagen än haha, är väl där så länge jag får. Har vart hos min mormor ensam en gång förut och hon är verkligen rolig att vara med. Fattar inte att jag inte velat göra det tidigare. Ser fram emot det! En sad, very sad sak som händer imorgon är dock att det är sista gången jag ser Yasna på flera veckor D: Kommer sakna den lilla saken, men du får ha det grymt i Chile gumman!
Nu ska jag snart sova, trött mhm x]
Godnatt!


Kommentera här: