Plonkilonk


Haft en underbart upptagen dag med bra människor. Träffade Lisa vid tre och fikade på Ofvandalhs, sen följde jag med henne till optikern. Du är så söt i glasögon gumman, just saying! Efter det ringde jag Victoria, som kom ner på stan. Jag hittade en väska som jag bara älskar. Kanske slänger upp bilder senare. Valde iaf mellan den och en svart (den jag köpte är alltså brun och beige) men då den jag köpte hade en axelrem vägde det över till den, även fast den kanske inte riktigt matchade min nya vinterjacka, men amn ska våga vara vågad! Eller nåt, haha.
Victoria köpte en klänning till sig själv, som hon ska ha på nyår. Var rena turen att vi hittade den klänningen egentligen, jag såg nåt grått som hängde mitt bland massa saker. Och så kollade jag på den. Samtidigt som Paramore började spelas i högtalarna (sounds familiar? ;)) så jag såg det som ett givet tecken, och klänningen satt som en smäck på henne! Och juste, kassörskan glömde ta bort ett larm som satt i väskan, så jag pep när jag gick in i andra affärer XD Pinsamt? Sådär lagom. Gick iaf tillbaka och fick det borttaget :P
Efter strosandet i affärer gick vi till Linné och fikade, deras fotöljer är bara... mig hjärta de! Efteråt gick vi på en promenad. Vi gick bort till Katte... xD Var ganska kul faktiskt. Eller okej, inte kul, men jag visade henne lite saker. Det som man nu kan visa på utsidan.
Sen gick vi längs ån och bara pratade, var urmysigt! Och lite kallt, haha. Sen var hennes pappa snäll nog att skjutsa hem mig, det var ganska underbart att slippa åka buss ^^
Nu ska jag inte skriva mer, fast det var ett tag sen jag skrev ett långt inlägg xD Får se om det blir mer av den varan.
Ciao!


Kommentera här: