You have given me something to believe in


Dagen började med finbesök av ingen mindre än Gabriella! Det som stod på schemat var hårfärgning :D Älskar att färga hår på folk, haha xD Och detta var andra gången jag färgade på denna fina människa. Kom även på att det har skett tre hårfärgningar i mitt badrum på mindre än två veckor, top that if you can xD Först Johanna, sen mig själv och nu detta! Salong Sara är nu öppnad, eller?
Idag var första gången jag färgade två färger i ett hår - det blev rödbrunt på överhåret och svart på underhåret! Vi hade liiiite (läs mycket) bråttom direkt efter vi sköljt ur den svart färgen, jag skulle hämta upp tre gossar på fritids och ja, vi gick snabbt xD Hann då inte föna håret hennes, än mindre ta bild på resultatet xD Känner mig dock väldigt litad på, håret är ju liksom en tjejs precious sak ^^
Jag är sämst på att avsluta blogginlägg har jag märkt...
Hejdå mina finfina läsare!


SARKER

woooow babe, du bloggar om mig! smickrad :P


2011-08-18 kl 18:35:26

Kommentera här: