Hold your breath


Godförmiddag
Skolstarten igår var faktiskt helt okej, var väl lite sur på sista lektionen som var matte, då vi var tvungna att räkna xD Ingen mjukstart inte. Fast, jag var mest orolig över Josefine, skulle träffa henne tjugo över tre, för att jag trodde jag skulle sluta tre, men slutade tjugo i fyra. Så skyndade mig allt vad jag kunde till centralen för att se om hon stod kvar och väntade på mig, men det visade sig att hon också hade kollat fel i schemat och kom sent, så vi hittade varandra av en ren slump! Ganska otroligt. Sen gick vi på stan och jag köpte kalender och grejer, och hon köpte lite kläder :)
Efteråt blev det möte, och var kul att träffa massa människor igen!

Dagens plan blir nog att sitta i sängen min, vid datorn, kanske läsa en bok och bara ta det lugnt. Kände att en migrän var påväg igår, så får chilla lite - vilket inte är mig något emot x]
Ha en bra (regnig) dag!


Kommentera här: