And it's all coming back


Godkväll!
Denna dag har vart väldigt lugn, härligt mhm! Var barnvakt två timmar på förmiddagen, sen har jag bara tagit det lugnt hemma. Ni kanske (inte) kommer ihåg att jag snackade om att en ny cover skulle komma upp? xD Var väl två månader sen jag nämnde det, men ja xD Har tagit mig tid idag att spela in (igen xD) och denna gång när jag sjöng så satt den väldigt bra, så snart, väldigt snart, är jag klar med den! Och självklart kommer den ut här på bloggen ;) Är även påväg att göra ännu en cover efter den, så förhoppningsvis kommer det ut två inom en snar framtid :D
Imorgon blir planen att åka hem till Tilda, första gången jag är hemma hos henne, så det ska bli kul! Sen i övermorgon ska jag vara med min lilla anka Johanna, kommer bli asum!
Godnatt i förväg på er!


Wilma

heej :)skulle du vilja göra en design till mig gratis :)


2011-08-04 kl 22:00:48
http://wilmuus.blogg.se/


Kommentera här: