You've said what you had to, now - leave


Godmorgon alla glada (och inte glada för den delen också)

Jag är tröööött xD Och ändå har jag haft två dagar mindre i skolan denna vecka, men jag är hhhelt slut :P Vi har NK nu på morgonen, följt av en håltimme, ganska skönt, nu när det är varmt väder! Efter engelskan och tyskan ska jag hämta tre busfrön från sitt dagis, ska bli mysigt att träffa grabbarna igen!
Nu ska jag inte sitta med mobilen min längre, utan gå ner och äta frukost och fixa mig innan jag drar iväg till bussen som jag antagligen kommer somna på xD
Ciao!

Jonathan

Hejsan hoppas tänkta bara kolla vad som sker imorgon :) skulle vara kul om man kunde träffas lite snabbt och säga hej :)



Hm skriver med mobilen nu så sorry för alla bokstäversom kommer med som inte hör hemma, kan inte hoppa fram och tillbaka mellan ord xD knas mobil fg


2011-04-29 kl 21:04:28
http://noyart.se

Emilia

SV: tacktack! Ingen pjåkig blogg du har här inte!


2011-05-02 kl 08:19:26
http://abrahamssons.devote.se


Kommentera här: