When you don't feel like doing anything


Jag märker att när inget går som JAG vill att det ska gå känner jag inte för att göra någonting xD Jag har vart helt wind up med tankar över varför min blogg är helt konstig (för vissa) men jag kan inte komma på felet. Och då började jag tänka i banorna "Ska jag göra en ny blogg? Nej för det orkar jag inte" Och därav anledningen till att jag inte skrivit något, för jag har tänkt "What's the point." Hmmm... Denna känsla kan ju dock vara lite kopplad till att jag är sjuk, men ja xD Gick hem efter en lektion, jag tycks ha blivit lite smittad av pappa min, har nämligen börjat hosta :/ Men men... får se hur jag mår imorgon, jag vill gå iväg till skolan, det är så sjukt tråkigt hemma!
Nu ska jag först lägga ut texten jag snackade om igår, sen blir det läsning och plugg!
Ciao

Jonathan

jätte konstigt, på min telefon ser sidan helt perfa ut, men på stationära datorn (firefox och ie) så är bilderna borta =/ du borde när du orkar, kolla igenom koden x)


2011-04-06 kl 20:05:30
http://noyart.se


Kommentera här: