To drive off in the night with a ghostdriver


You do not want a ticet into my brain at the moment. (detta är bara blaska som inte behöver läsas igenom egentligen) Inte om du inte har en perfekt lösning på mitt hårdilemma! xD Haha. Jag har seriösa problem alltså (ännu en gång), vet inte om jag ska klippa av allt igen och börja om, så att jag liksom får en frisry och inte ett mellanting som jag har just nu. Så.... om jag skulle klippa mig skulle det bli antingen toppa, klippa lika kort som min kortaste etapp i håret (har kommit fram till att jag hatar etapper) eller klippa bara lite längre än min lugg är nu = koooort igen. Och om jag toppar räknar jag med att spara ut mitt hår långt igen. Men vet inte om jag känner för att få långt hår igen. Försökte "rädda" mig själv från tankarna om kort hår genom att ändra min bena till lite mer sne, men ja, vet inte om det har hjälpt just de tankarna. Det har nog bara förstärkt mitt gillande för mittbena. Tror jag. Hm. Ska ge den "nya" benan några dagars chans att glänsa i alla fall, se om jag vänjer mig. Eller ja. Hm. Finfin monolog jag för här, eller hur? ;)
Men ja...
Nu ska jag förhöra LukasPukas på franska, sen blir det nog läsning och sömn på schemat efteråt.
CIAO

Såhär fint har vi det just nu, i mitt inte så rymliga rum ;)

Lisa

du har jättefint hår som det är nu! <3 men annars tycker jag du bara ska toppa det lite om du känner att du måste göra nått ;) <3 <3


2011-04-11 kl 21:19:25
Jonathan

Tycker det ser bra ut som du har nu (som jag sett på bilderna) :)

har du två bröder? haha jag har två systrar X)


2011-04-11 kl 22:42:43
http://noyart.se

Jonathan

yngre x) det är jag som är som din bror, kommer in i deras rum och stör :D Nä men ni verkar ha samma typ av, hur ska man säga, man håller ihop på något sätt, typ fjantar sig tillsammans på ett speciellt sätt osv. Vilket är bra, känner flera st som inte verkar ha den typ av relation med sina syskon, dem missar så mycket skoj! xD


2011-04-11 kl 23:35:42
http://noyart.se


Kommentera här: