Just to get a feeling


How can you feel this and still not believe?
Jag fick bara en väldigt stark lust att titta på A walk to remember... önskar jag kommit på det liiiite tidigare bara. Men åh. Bara sitta där. Och gråta. Men inget såntdär sorgligt gråt. Vackert gråt. Om nu det kan existera? Jag kan inte riktigt sätta ord på mina känslor. Men jag bara. Fick en känsla. Titta-på-film-och-gråta-vackra-tårar känsla. And I don't want it to go away. Hm.
Ja. Godnatt! And I am fine, nothing is wrong, I just got that feeling. U know?

Missing the feeling of being in love. Or do I?

Jonathan

Exakt en sådan känsla hade för någon dag sen, se film som får en att släppa några Sorglig/Vacker tårar. Filmen som jag tänkt se heter Never Let Me Go, själva titeln låter ju så sorlig xD Sure kanske lite töntig då jag e av det manliga könet ^^ det bara känns skönt ibland, öppna upp sig lite. Man får se till att ingen ser en när man släpper dessa manliga tårar ^^


2011-04-13 kl 00:17:00
http://noyart.se


Kommentera här: