Hats and undercover rats


Hojt!
Denna dag har vart braaa... Har vart väldigt trött men väldigt glad, på samma gång! Det kan ibland inte vara bra dock, rasten på historia lektionen... Om vi säger såhär: Jag var inte riktigt mig själv! xD Eller rättare sagt, tröttheten lockade fram den weirdaste sidan av mig själv, hehe.
Nu ska jag läsa lite, sedan sova och imorgon väntar Svenska "Nationella", vilket innebär 4 timmar skrivning (om man behöver) sen SLUT! Underbara dagar dessa två. Har bara gett mig mer tid att plugga... fast tog dock inte vara på den tiden idag ;)
Nu ska jag sluta pladdra, jag menar, jag förstår inte varför folk läser min blogg! Jag skriver ju om de mest ointressantaste sakerna ever. Eller? xD Börjar kännas som det. Jag ska ha, ja det ska jag, orkar inte beskriva, men ja det ska jag ha. Hm.
Ciao

TILDA

För att vi älskar dig lilla Sara !!! <3<3<3<3


2011-04-05 kl 07:24:46
http://tildamagnusson.devote.se/


Kommentera här: