From school to make-up model


Våran sista lektion, idrott, blev inställd idag så jag slutade klockan ett! Jag, Yasna, Alex och Gabbi slog följe mot stan och vi gick en annan väg än den jag hade tänkt att ta. Sedan när vi gick förbi Hair Team komdet ut en tjej och frågade om någon utav oss kunde vara make-up modell, då hennes inte hade kommit. Tillslut blev det jag som gick in genom dörrarna, gick ned för trappan och satte mig i en stol och blev sminkad! Det avr faktiskt ganska kul, men det var nog det sista jag skulle tänka på att någonsin få göra xD Kände mig ganska "bortskämd"... ^^Sofia (som sminkade mig) var väldans snäll och även duktig! De var en grupp kvinnor som hade gått en kurs på fem dagar, då idag var det sista och de bedömdes. Kände mig väldigt tafatt bland de andra som blev sminkade, jag var den yngsta där x]
Nu ska jag snart käka lite och sen blir det läsning! Ni får ha det bra folks.
Här är bilder på min skinkning, dock hittade jag ingen super duper bra inställning på min kamera, så bilderna ger inte sminkningen någon rättvisa, men ändå!


Alexandra

Gud! Du ser ju ut att komma från en annan planet :O <3 (inte så att jag någonsin trott att du var mänsklig ;P) Det blev jättebra ju ^^ <3<3 Du är söt som socker, vackrare än vacker, som vanligt alltså ;P <3<3 PUSS PÅ DIG


2011-04-04 kl 17:52:50
http://www.whatthehell.devote.se

Becca

Ohlala <3 så snygg!


2011-04-04 kl 20:39:06
http://randomness.webblogg.se/

Jonathan

Jättte super duber vacker! :D Men det är du ju utan smink också ;)


2011-04-04 kl 21:49:09
http://noyart.se

Gabbi

Men fy så fint! Hahah, det var lite otippat det där, en underlig händelse... Hursomhelst, gö snygg, det är vad du är! :D <3


2011-04-04 kl 21:58:47
victoriaa

vad kul! :) du är så vacker sara! puss


2011-04-06 kl 12:01:23

Kommentera här: