You may feel alone, but remember, you are not the only one


Dagen har vart både bra och dålig. Kom till skolan, men efter tyskan mådde jag inge bra :/ Så fick ta och åka hem... Det var skönt, såklart, men skulle velat vara kvar på ett sätt :P Har i alla fall fördrivit tiden med tv-tittande sedan klockan... 1 xD Så tänkte det var hög tid att logga in på datorn och kolla runt lite :P Jag måste ju blogga! xD

Men, ska som sagt lägga in min novell här :) Kanske gör det ikväll, eller imorgon, no one knows ;)
Nu ska jag gå ner och ta en alvedon, sen fixa lite i PS.

Hoppas ni har det bra vart ni än är! Och stort tack till alla som läser min blogg ;D Bloggandet känns liksom mindre onödigt nu när folk faktiskt LÄSER xD Haha, tack iaf! :*
Hittade Rapsis i bror mins rum, haha, han har en liten... historia bakom sig xD Me <3 Rapsis
Kalla mig barnslig, jag bryr mig inte! xDD

TILDA

Hoppas allt är bra med dig gumman <3 <3 puss!


2010-09-23 kl 18:21:10
http://tildamagnusson.blogg.se/


Kommentera här: