Friends are angels without wings<3


Hahahahhaha ojojoj... Mina och Beccas konversationer är ju BÄST! :DD<3
Och sen måste jag ju bara påpeka det faktum att hon är en helt vacker, underbar, snäll, behöver jag fortsätta räkna upp saker...? Sara loves you, hun :D<3 Du betyder mkt mkt mkt mkt för mig, du är en helt otroligt bra kompis som jag inte skulle byta ut mot något i hela världen!<3
Slänger till med en gammal och en lite nyare bild på oss :D
I alla fall... Jag bara måste skriva upp en liten lista, över varför jag är glad :DDDD
x Jag har ätit chips och lakrisal idag :D
x Jag fick awesome bilder när jag var ute och fotade, även när jag tittade på de i datorn var de flesta bra ;D
x Beccas nya hårfärg är GRYMT SNYGG!
x Jag har druckit FANTA :D
x Therese och folk kommer till YOUTH :DDD
x Livet är allmänt underbart helt enkelt :D


Bilder från min 2 timmar långa fotopromenad kommer i ett senare inlägg :)

Becca

VAD DU ÄR SÖÖÖÖT!!!! älskarej mee!! och skulle aldrig byta ut dig mot något i hela världen!!!!!! <3<3<3<3<3<3 :*


2010-09-19 kl 21:24:50
http://randomness.webblogg.se/

Therese

Oh YÄÄÄS we do :DD <3


2010-09-19 kl 22:56:16
http://walkbytherese.blogg.se/


Kommentera här: