Ein Mann, ein Fjord! (En man, en fjord!)


HAHAHAHAHAH såg sjukaste filmen på tyskaföreningens filmkväll xDDD Men har nog aldrig garvat så mycket som jag gjorde xD Sick sick.... Den handlade om ett gift par med en dotter, och fadern vann en fjord i Norge (de bodde i Tyskland då) så han och dottern åkte dit, utan mamman. Hon följer efter de och så händer massa sjukt på vägen till hans fjord då... Den kanske låter tråkig, men all tajming blir helt fel, och... Man måste nog se den för att fatta varför den är bra xD Fast VÄLDIGT sjuk!
I alla fall, fick sluta 10 över 11 idag :D Då Jonas var sjuk hade vi ingen SH eller svenska. Så då satt jag i övre cafeterian och gjorde färdigt historian till klockan halv 1. Sen gick jag runt och letade kläder och skor till Halloween festen (om en månad... men ändå, man kan aldrig vara för tidigt ute ;)) till klockan halv 5 xD Kändes inte som 4 timmar, måste jag säga :P Filmkvällen började då kl 5 :)
Sen när jag stod på centralen och väntade på bussen påvägen hem, träffade jag Mirjam, trevligt värre :D "Sockorna! De springer runt på golvet" blir ALDRIG tråkigt asså!! xDD

Nu kommer lite bilder ;D

Lisa, Miranda och Tilda :)<3




Kan du ha byxorna längre ned eller!? x] Förlåt, var bara tvungen....

Jonathanwong

hahaha ein mann ein fjord, sa detta för mig själv med mörk röst, låter som ett intro till en action film :D


2010-09-29 kl 01:33:32
Sara

Hahahahahha! xDD


2010-09-29 kl 17:54:25
http://zarahmartinus.blogg.se/

Slasha

Haha, den sista va bäst! xD.

Men de verkar ha vatt en bra dag (: .


2010-09-29 kl 21:17:18
http://greendayslasha.blogg.se/


Kommentera här: