Tiden springer fram och vi kan inte stoppa den


Godmorgon!
Och förlåt för att jag inte skrev något igår! Jag var inte hemma förrän klockan 8 och då orkade jag inte skriva nåt... jag är lat ;) Men nu så!
Igår var det en halloween tävling i skolan, och eftersom flera i min klass skulle klä ut sig, tänkte jag "Varför inte?". Så jag letade upp en gammal svart klänning jag lånade från mormor för 2 år sedan, strumbyxor, klackskor och så tuperade Tilda mitt hår, det blev BIG! xD Slänger upp en bild längre ner ;D Har dock inte en helhets bild, så lägger upp en på klädseln och en på hår och smink! :)
Det var inte så jätte många som klädde ut sig, men jag såg i alla fall: en zoombie, en mumie, en elefant på enhjuling, flera häxor, en vampyr, några vampyrbitna, en pumpa, en cykel... you name it! Och juste, Lisen och Sofia var lamm(kött) och Daniel var deras herde xD Och Så hade vi ett gäng svenska fotbolls hulliganer, en fjortis och en hippie! Bilder på de kommer senare ;D
Dagens planer är... Planera inköpslistan till min fest, sen packa en väska med nödvändigheter som ska räcka till på måndag, jag ska till Sthlm :D Äntligen får man träffa Becca och alla! I have missed you<3
Nej, nu flyger tiden iväg, måste raska på lite. Ska med en buss om 4 timmar, men ändå xD
Ciao!

Jonathan

rawr rwar! äta små barn! ha det super i sthlm! :)


2010-10-30 kl 12:48:46

Kommentera här: