Learn to get used to stuff


Gah, jag har träningsvärk XD Var i gymmet på idrotts lektionen, pain x] Nejdå, det var inte så farligt, men jag upptäckte att bakre lårmuskler (eller whatever dt heter..) existerar! Sen har jag mer ont lite varstans...
Sen en annan sak jag är lite pissed off på är att jag tvingades stå 40 minuter (you hear me!) och vänta på en buss -.- Min buss kom när jag stått och väntat i typ 10 minuter, men såklart ska den vara en enkel buss och full, så... vi blev inte påsläppta. Gr... Så fick vänta på nästa. Mina fingrar typ dog av köld xD
Nej nu ska jag sluta klaga och börja med läxorna... Eller så gör jag de efter Big Bang Theory och Navy CIS... VIlket låter bäst? Tror jag kör på andra alternativet xD Måste få i mig lite mat innan jag börjar med läxorna, men eftersom mamma inte vart ner och handlat än så blir det inte mat på ett tag. Lika bra och slappa lite vid tvn, fast jag vet att jag kommer ångra mig xD

Jaja, nog babblat nu! Ciao

Slänger till med några av de första bilderna jag la upp här på bloggen! :)

Becca

Hahahah kommer ihåg den där med smartiesarna ^^ eller vad det nu är xD snart exakt ett år sen <3


2010-10-20 kl 18:23:57
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: