Faith, hope and fairy dust!


Jag är nu fullt utrustad till Halloweenfesten om lite mer än 2 veckor :D Letade mig fördärvad efter ett par passande strumpbyxor XD Men jag lyckades :D Kanske behöver en liiiten till detalj, men får se om jag orkar leta efter ännu en grej x] Jag har märkt att när man väl letar efter nåt speciellt är det ofta man inte hittar det :P
Anledningen, förresten, till varför jag inte skrivit något här under dagen är för att jag bestämt mig för att jag inte får sätta mig vid datorn förrän kl 9 på måndagar :) Det för att jag ska tvinga mig själv att göra så många läxor som möjligt på måndagar, så slipper jag hålla på kvällen innan :P Det tycker, i alla fall, jag är smart ^^ Så om jag inte skriver nåt på eftermiddagen sådär på måndagar, så har jag inte dött ;)
Dagen har förövrigt vart bra :D Historian var ganska rolig, vi skulle "resa tillbaka i tiden" och berätta vad vi upplevde för klassen ^^ Några överlevde digerdöden, några Pearl Harbor och allt möjligt... Engelskan efter var ganska trög egentligen, vi fick läsa bok och leta upp massa grejer xD
Sen var det då dags för idrott och vi skulle bygga vindskydd. Så jag tänkte "Det blir ju lätt som en pannkaka!" men NEJ det var det inte ALLS. Vi kämpade glatt på med vår enorma presänning och allt vad pinnar och snören heter, ja ja... xD Haha, slänger upp en bild på det fina resultatet, tyvärr tog jag inte bild på hur kaotiskt det såg ut första gången vi försökte XD
Efter skolan drog jag med Tilda till Waynes Coffe och drack lite varm choklad med grädde, HUR gott som helst!
Nu ska jag inte pladdra mer, utan slänger in några bilder istället ;D
Från tyskan förra veckan - Alexandra och Lisa :)
Från tyskan förra veckan - Lisen och hennes kära dator ;)
Lisa :D<3
Alla sitter med sina datorer xD
Vindskyddet xD Inte direkt bäst, men xDD (notera repet runt trädet...)
Choklad :DD<3
Dags för mig att läsa lite och sen soooooova! Bilderna som jag lovade lägga upp idag kommer imorn istället! Jag slutar nämligen 11.10 så jag kommer ha lååång tid på mig att fixa de ;) Puss på er!
Och JUSTE! Grattis Adde på födelsedagen :D Måste ju lägga upp den där super duper fina bilden igen... Kram på dig ;D
Ciao!

Andreas Ahlström

Men! D:<


2010-10-11 kl 22:16:31
http://youtube.com/grisapa1

Anonym

hahah sådär var vi också i skolan när vi fick våra datorer xD era idrotts lektioner e ju värsta äventyret!! btw chockladen såg jätte god ut! vill ha x)


2010-10-12 kl 00:17:51

Kommentera här: