A walk to remember


Som jag skrev på min bilddagbok har jag läst ut "A walk to remember". Den är så... gripande. Man går igenom väldigt många känslor när man läser den. Som många kanske vet har filmen redan en speciell plats i mitt hjärta, men filmen och boken är helt olika, och då menar jag verkligen HELT! Så man kan inte jämföra de, ingen utav de förstör den andra. Det är en väldigt kraftfull bok som man kan lära sig mycket av. Om ni inte har läst den, rekommenderar jag er verkligen att göra det! Ni kommer inte ångra er, det lovar jag! :) Och till er som fortfarande inte har sett filmen, så kan jag mer än gärna låna ut den till er ;)
Förresten, det jag också skulle skriva var att även om man sett filmen så vet man ju hur den slutar och man fattar då kanske alla hintar i boken, men det hindrar en inte från att bli rörd igen :)

Nu ska jag ner och äta lite frukost, sen blir det skola och möte ikväll :D
Kram


Kommentera här: