Know this when you leave me; I love you


Tjolahopp


Haft en lugn dag. Hahahah min muntilga framställning gick inte direkt som jag tänkte. Jag var SÅHÄR nervös xD Har aldrig vart värre :P I alla fall, vi var på teater idag, skådespelarna var jätte duktiga.

Sen efteråt gick jag och kollade tyg till min klänning som jag ska sy till banketten :) Har mer eller mindre bestämt mig för att jag ska göra en lila klänning istället för grön (:

Sedan jag kom hem har jag suttit med kemin. Sitter just nu och sammafattar hela boken ;) Inte så långsökt som dt låter :P Haha.

Ikväll blire att titta på Lukas match :)

 

Med kärlek - Zarah


JOHANNA

asså det var fett fint sagt! :D

"Know this when you leave me; I love you"

skitbra! den ska jag ha till en bild ;)


2010-05-26 kl 22:17:56
http://shirlysunshine.blogg.se/


Kommentera här: