I'd never given much thought to how I would die


Though I've had reason enough for the last few months.
But even if I had, I would not not imagined it like this.
...
Surely it was a good way to die.
In the place of someone else, someone I loved
(Förord till Twilight)

-*~*-

It felt like I was trapped in one of thoose nightmares.
Where you have to run. Run til' your lungs burst.
(Förord till New Moon)


-*~*-

~ And so the lion fell in love with the lamb.

~ What a stupid lamb

~ What a sick and masochistic lion
(Mitt i Twilight)

-*~*-

Lite Twilight citat som jag tycker om bara ^^

Hejsan Hoppsan (:

Min vecka har gått väldigt fort :O Men den har vart bra :) Opererade min tå i fredags :D Kommer bli riktigt sur om den blir dålig igen x] Men har inte så ont i alla fall :D Var hemma hela fredagen. Idag var jag på orkester och sen åkte jag med pappa och Lukas till Lukas match (: Fotbollsbilder ligger uppe på min bdb (: Nu ska jag läsa ut "Harry Potter och Halvblodsprinsen" innan jag lägger mig (: Imorgon ska jag plugga på biologi provet och bara slappna av hemma :) Vi ses





Kommentera här: