All I want to do is be more like me, and less like you


Tjolahopp

Wow, jag känner att jag äntligen kanske kommer kunna hålla bloggen mer levande än jag gjort på ett tag :P Har skrivit här 4 av 5 dagar, det är ju nästan, men bara nästan, ett mirakel ;)
Har dock inget roligt att skriva xD Hmm... Jo, idag ska jag och familjen åka till Björklinge och bada, ska bli skönt! :D Och dags att börja jobba lite på något som kallas solbränna ;)
Mitt hår börjar bli lååångt, okej... Inte ens i närheten av vad mitt hår var förut, men i alla fall xD Jag har kommit fram till, efter att ha haft så långt och så kort hår, vilken frisyr jag egentligen vill ha :P Ska spara ut ungefär 10-15 cm, sen ska jag tunna ut det och ha mycket uppklippt :) Då hinner min lugg ikapp lite :P Sen om jag inte blir nöjd klipper jag nog av det igen :P Nu är det bara sitta och vänta.... ett år eller nåt xD Haha... :P Men det är spara ut som gäller, just nu i alla fall :) Får se om jag ändrar mig, man vet ju aldrig ^^
Nu ska jag dra ner å käka lite frulle tror jag :)
Med Kärlek - Sara


Kommentera här: