I'm letting you go, my feeilings has gotten weak


Hej folket!

Nu märker jag att jag har börjat bli dålig på att uppdatera - igen. Men den senaste veckan har jag haft fullt upp, Mathilda var här. Veckan gick så fort och jag han inte slänga en enda tanke på bloggen - nästan. xd.
Igår läste jag hela, och då menar jag verkligen HELA dagen! Det var så skönt att bara ligga i sängen och förlora sig i fantasierna i "The Host". Jag läste väl runt 150 sidor, vet inte om jag ska tycka det är lite eller mycket. xD. Om den skulle vara på svenska skulle jag ju läsa lite mer, men så är inte fallet. ^^.
Idag har jag slappat vid datorn, har bla lärt mig en låt på piano. "Lovesong" av Sara Bareilles. Jag kanske ska börja ta piano lekioner, men problemet är bara att vi inte har ett riktigt piano. Får väl leta runt lite och se om jag hittar nåt till ett förmånligt pris. :P. Men nu ska jag äta och sen läsa resten av kvällen, sova och sen blir det skola! *SUCK* Jag kommer vara helt slut imorgon. xD.
Hoppas alla har det bra!

So Long
Zarah

Bild:
Tagen av: mig




Kommentera här: