Visdomar och dikter


Man måste ge mer än man tar
Med mina andetag, med mina leenden och med mina tårar älskar jag dig.
Om du var lika stark som du var söt skulle du lätt kunna lyfta vita huset med lillfingret.
Why am I free when I want to be bound to you forever?
When i feel that i've lost everything and my world falls apart
I look at you, you bring me peace.
You are everything i need, you are the only thing i will never loose
These are not tears of surrender, these are tears of strength

En god gärning är bättre än sömntabletter.
~*

Man måste ge mer än man tar - Kommer inte ihåg vart jag hört det...

Med mina andetag, med mina leenden och med mina tårar älskar jag dig - Jag

Om du var lika stark som du var söt skulle du lätt kunna lyfta vita huset med lillfingret - Jag

These are not tears of surrender, these are tears of strength - Jag

En god gärning är bättre än sömntabletter - Bob och Bobek

Döden smekte mig som svart siden när jag lät vattnet besegra mig, och min kroppsiga boning sjönk mot botten - Jag

The more you look at the world, the more you recognise that what one person values may be different to the next - HSBC

If you leave me here, I will die.
No, you won't
Do you want me to prove you wrong? - Jag

Mina dagar blir längre utan dig. Som att de vill håna mig med tomrum, visa mig att du inte finns bredvid mig. Varje sekund jag brukade spendera med dig känns som en timme i din frånvaro - Jag

*~


Kommentera här: