Ich weiß nicht was is sagen soll (Xavier Naidoo - Brief)<3


Åh hjälp.... det står helt still i hjärnan xD Skulle skriva något här, men har glömt bort va det var... Hmm, antagligen skulle jag bara uppdatera om vad som hänt idag :P Vi kör på det...
Dagen började med drama, vi hade det kul :D Vi är typ 40 pers i dramagruppen, många människor... :P Vi började med att alla skulle göra en rörelse och säga sitt namn, efter 2 hade sagt skulle man upprepa de 2 rörelserna + namnen till de, samma med den 3:e osv osv... Lätt att komma ihåg alla namn och rörelser? Ganska xD Inte för lätt i alla fall :P Sen skulle vi skriva en random mening på en lapp, och sedan ta en. Sen skulle vi improvisera en scen. Efter alla hade gjort det (i grupper om 5) skulle vi komma på en mer sammanhängande scen.
Min grupp befann sig i en kyrka, och bara för att jag har tråkigt ska jag skriva ner scenen här nedan, eller vänta... *snilleblixt* jag kan göra en bildserie :D *öppnar photoshop* (kl. 21.52)
Klar :D (kl.22.39)
Jaa... xd
På svenskan skulle vi skriva brev till oss själva, som vi kommer få när vi tar studenten :) Hann inte klart, så tog hem och ska skriva :P
Nu ska jag krypa ner i mitt mysiga täcke, läsa lite bok och sen sova ;D Sovmorgon! :D
Kramar till er!


Kommentera här: