When you are away from me, the whole me is gone


Halloween hälsningar till de som firar

Godförmiddag alla människor. Igår kväll somnade jag inte LIKA sent som när jag var Beccah, jag somnade väl kring ett nånting. Tandläkaren imorse, klockan tio hade jag tid. Så jag är väldigt trött. ^^. Men nu äntligen kommer *trumvirvel* bilderna från Tyskland. Fyra veckor för sent. ;). Men hoppas ni inte har dött!
Om ni vill ha lite längre sammanfattning av dagarna, se inlägget: Where are the hoppes, the dreams? My cinderella story?

Bilder:
Tagna av: mig
Redigerade av: mig

Dag Ett - Resa dit och mat på kvällen på vandrarhemmet (:





Dag Två Del Ett - Vi gick runt i stan med uppgifter





Dag Två Del Två - Vi gick på loppis, åt mat för 3 euro (30 SEK) och va inne på ett 3 våningar stort New Yorker. ;).



Dag Två Del Tre - En man som jonglerade med brinnande pinnar (or whatever it was). På slutet trodde man att han skulle stoppa in ändan i munnen och släcka lågan, men han blåste ut den istället. xD.





Dag Tre - En heldag med kyrkan





Dag Fyra - Heldag på Heide-Park (inga bilder därifrån)



Dag Fem - Bergen Belsen (koncentrationsläger) och restaurang på kvällen


Där har ni bilderna! Hoppas ni är nöjda. ;).

So Long
Zarah


Marielle

Åh verkar som att ni hade sjukt kul i Tyskland, tror inte vi kan bestäma vilka som hade roligast eftersom alla gjorde olika saker ;)


2009-11-16 kl 16:59:27
http://mariellesabrina.blogg.se/


Kommentera här: