Standing on the rooftops, everybody scream your heart out


Tjoflöjt

Tänkte att det var dax att uppdatera igen.

Tillbaka från sthlm nu, vill redan tillbaka!

Fredagen spenderades i skolan först, sen bar det av till centralen för att upptäcka att mitt tåg var inställt. -.- Men det gjorde inget, när jag väl kom dit väntade vi i kyrkan i mer än 2 timmar. x] Sen drog "Late Christmas Show" igång, den var jätte bra! Efteråt blev det flumm med stort F!

Sov till halv elva i lördags, skönt! Behövde det... ^^ Det var en väldigt slapp dag, vi spelade guitar hero :D Jag klarade nästan en låt på expert .;D (notera då att jag inte har spelet hemma...) Sen missade jag precis ett tåg när vi kom till t-centralen. Så satt och tråkade själv, tills jag stötte på Sara Johansson. Skönt att ha lite sällskap, fick även skjuts hem, för hon skulle till Rosmans.
Men nu är jag hemma, back on track helt enkelt.

Idag söndag då, vad ska man göra? Juste, det är ju Lucia, säger man glad Lucia? Jag gör i alla fall det. ;). Så glad Lucia på alla. :D.

Jag vet att i alla fall en person i denna värld vill att jag ska lägga ut bilder från STHLM här och på facebook, cå jag får väl ta och göra det!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

So Long
Zarah



Kommentera här: